[Kepviselok] beszamolo - sportbiz

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Sze. 9., Szo, 13:13:51 CEST

Kedves Kepviselok!

   E heti beszamolom:
- Vasarnap a most alakult ferfi kezilabda csapatunk meccsere mentem
Csepelre. Sokat szurkoltunk megis kikaptunk a Vecsestol 28-15-re.
- Hetfon kiplakatoltam a Megujult Lagymanyosi focibajnoksagot, roplabdat,
kezilabdat, kosarlabdat, kollegiumi focibajnoksagot, potgolyatabort es mas
rendezvenyeket. Felvettem a levilstara a jelentkezo masfel tucat roplabdazot
es feltucatnyi kezilabdazot. Jelenleg a roplabda leclista 162-en, a
kezilabdan 84-en vagyuk. Beszeltem Szultannal a focibajnoksagrol,
felsikerrel. Este roplabda edzest tartottam a megjelent 28 szemelynek, jo
volt.
- Kedden foci es roplabdapalyakat inteztem a BEAC-on, A Barczin, a
KCSSK-ban, a szechenyi gimnaziumban es Csepelen. Tovabb plakatoltam, es
szerveztem a potgolyatabort. A BEFS-sel egyeztettem esemenyeket es
szamlakat. Mas karokon is plakatoltattam (BTK, AJK, PPK).
- Szerdan ujra beszeltem Szultannal, aki kilatasba helyezte nem penz
atadasat. Az elso erdeklodok jelentkezese a Megujult Lagymanyosi
Focibajnoksagra. Rengeteg apro emailra valaszolta a sportugyekkel
kapcsolatban. Este Bodvarako szervezoi utosorozest es megbeszelest
tartottunk, ahol jol berugtunk. Sajnos ejszaka impertinensen viselkedtunk,
ezert elnezest kerek!
- Csutortokon egyeztettem Szaszaval (az uj fociszervezo) a bajnoksag
helyszineirol, korulmenyeirol, stb. Szultan kikuldte a csapatoknak, hogy
ujra szervez egy focibajnoksagot 15.000Ft-ert. Mintegy 3 orat ultem a
valasztmanyon es ezt is atbeszeltuk, sokmindenmassal egyutt. Este kezilabda
edzest tartottunk, merazjo.
- Pentek: reggel plakatokat, koremailokat gyartottam. Remelem megkaptatok.
Ismet termekkel, palyxakkal egyeztettem. Elkeszitettuk az Alapitvany pragai
utjanak plakatjat, es ki is raktuk azokat. Vallaltam a tuntetes
segedkoordinatori szerepet. Este a Nyuzba irtam cikkeket.  A LES
egyesuletehez gyartottam potlolagos anyagokat.
- Szombat, vasarnap: beszamolot irok .... :-) Sportosztondij rendszer
megujitasan gondolkodom. Plakatokat gyartok es ragaszgatok. Bodvarakos es My
Klubos rendezvenyeket szervezek. Keszulunk a szept. 19-20. MEFOB-ra. Sort
iszom. Es igy tovabb.

                                                         Kaloz
--------- következ? rész ---------