[Kepviselok] Fontos infók választmány!!!

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 10., V, 21:45:58 CEST

Tisztelt Képviselők!

Arra kérek mindenkit, hogy aki nálam halkabban beszél, és általában
nálam távolabb ül a diktafontól, az vagy kérje el felszólalásra a
diktafont, vagy legyen nálam hangosabb. Nagyon nehéz értelmes mondatokat
kiszedni a választmányi hanganyagból, ha nem beszéltek elég hangosan. És
mivel most a minőség se jó (hála a sokórás választmányoknak), így még
sokkal nehezebb dolgom van. Azok, akik viszont közel ülnek, azok
felesleges zajokat ne keltsenek, szintén a fenti okokból. További fontos
megjegyzésem: ha véletlenül nem vagyok jelen, akkor a szavazati
arányoknál az igen szavazatokat is szeretném tudni, mert ez külön
nyomozómunkát igényel.

A holnapi választmányra sajnos nem tudok menni. És most szeretném
megjegyezni, hogy csak azoknak a hanganyagoknak tudom vállalni a szó
szerinti feldolgozását, amelyeket _előre_ kérnek, és hangereje megfelel
az általános elvárásoknak.

Tisztelettel:
Palkó Tamás, titkár