[Kepviselok] beszámoló 2. hétrol

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 11., H, 21:55:40 CEST

Külügyi biztos beszámolója a második hétrol

Az elozo héten nem írtam beszámolót, mert éppenhogy hazaértem külföldrol,
így nem sokat tudtam dolgozni az e-mailek olvasásán és válaszolásán kívül.
Azonban még az elutazásom elott egy váratlan külföldi hallgatónak kerestem
egy mentort, aki a repülotéren fogadta és a KCSSK koleszba elvitte.

Múlt csütörtök óta folyamatosan külföldi hallgatókkal foglalkozok, a
legtöbben ezen a két héten jöttek és iratkoznak be. Pénteken részt
vettem a külföldi ERASMUS hallgatók információs napján, majd este egy jó
pofa sör mellett más kar külügyeseivel beszélgettem. Ma a francia lánynak
és két portugál fiúnak segítettem a beiratkozásban és egyéb dolgokban.
Amikor megkapják az etr-es azonosítót utána fogok még segíteni a jelszó és
diák ügyben (mindkettot a Questura intézi). Emellett voltak magyar
hallgatók is érdeklodni ösztöndíjakról. Ido hiányában csak roviden tudtam
tájékoztatni oket, de az elérhetoségüket elkértem, így amint meg lesz a
fogadóórám idopontja fogok még beszélgetni velük.
Elküldtem a magyar mentoroknak a meghívót és folyamatosan levelezek a
külföldi hallgatókkal. Az IK HÖK külügyesével még nem sikerült leülni
beszélni, de a külügyi bizottság egy tagjával már folytattam
tárgyalásokat.
Naponta nézem az e-maileket. ERASMUS oktatókkal is felvettem a
kapcsolatot.

A héten elküldöm az ütemtervet. Sajnos eddig még nem jutott idom,
hogy megírjam.

A holnapi választmányról kimentésemet kérem.

 				       Újváry Angelika
 	   			 ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 				     kulbiz at ttkhok.elte.hu