[Kepviselok] gt elszámolások

ELTe TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 12., K, 02:51:05 CEST

Tisztelt Képviselők!

Mostanra sikerült átnéznem a beérkezett gólyatábor elszámolásokat.
Kizárólag számok alapján vizsgáltam őket, a programokra vonatkozó részt,
azt gondolom nem az én tisztem megítélni.

Megállapításaim:

1. A megállapodási nyilatkozatot egyik pályázónak sem sikerült betartani
maradékatalanul.

2. Bebizonyosodott, hogy nem volt feltétlenül reális a betervezett
költségvetés (kiadási oldalt vizsgáltam) két gólyatábor esetében.

3. Egyik gólya tábor sem tudta minden egyes költségét igazolni
dokumnetumokkal.

4. Mindössze két gólyatábor esetében tudtam megnézni, hogy a kapott
támogatást az elsőévesek részvételi díjának csökkentésére fordították-e.

Részletes ismertetés:

  Böfi: nem adtak le semmilyen dokumentumot az elszámoláshoz, így nem
tudtam érdemben átnézni. Annnyit tudok, hogy az általuk beadott
költségvetés tervezet és beszámoló között 46%-os eltérés van , még hozzá
ennyivel kisseb volt a költségvetés a tervezetthez képest. ennél többet
nem tudok az elszámolással kapcsolatosan elmondani, többek között azt
sem, hogy vajon teljesítették-e bármelyik pontját a megállapodásnak.

  Matek:
         -hiányos volt a résztvevői nyilvántartás,
         -nem sikerült betartani a ledási határidőt,
         -hiányzik néhány költségre vonatkozó dokumentum,
         -a kapott támogatást körülbelül a gólyák részvételi díjának
csökkentésére fordítottás, (11.125 förint helyett 11000 forint
volt a részvételi díja felsőbb éveseknek),
         -mivel nem fedték le dokumentumokkal valamennyi kiadásukat,
bevételüket ezért eltérés van az én általam számolt kiadási
oldallal, de az áláíró ivek alapján számolt létszámban is van
eltérés a beszámolóban foglaltakkal, ezért a bevételi oldal sem
stimmel,
         -ennek a gt-nek volt a legreálisabb költségvetés tervezete a
kiadási oldal összegét figyelembe véve, mindössze 2% az eltérés
az általuk beadott terv és tény között.

  Kémia:
         -nem állítható egyértelműen, hogy metartották azt az algoritmus,
ami alapján a felsőbbévesek részvételi díját meg kellett volna
állapítani (11466 forint helyett 10500/11000 forintot szedtek a
felsősőktől),
         -nem küldték el elektroniusan az beszámolót/elszámolást,
         -nem tudták igazolni az össze kiadásukat bevételüket, így náluk
sem stimmel az én számításom az övékkel,
         -a páylázatuk alakalmával a tervezetben azt vetítették előre,
hogy veszteséges lesz a tábor, ez így is lett valószínüleg
mindenféle számolgatások alapján,
         -az ő költségvetés tervezetük alulkalkuláltnak bizonyult, mivel
az általuk készített terv és tény adatok között 24% eltérés van
(ennyivel többet költöttek).

  Geo-bio:
          -mivel nem adták le a résztvevői nyílvántartást, ezért nem
tudtam a bevétellel számolni, csak a kiadásival a beérkezett
dokumentumok alapján, valamint azt sem tudtam megállapítani,
hogy a gólyák részvételi díjának csökkentésére használták-e fel
a HÖK támogatást,
          -ők sem csatoltak minden doksit, ezésrt itt sem stimmel az
általam és az általuk számolt kiadási oldal,
          -nem tartották be a leadási határidőt sem,
          -a terveztt és a megvalósult költségvetés kiadási oldala között
mindössze 5% eltérés van ,ezért szerintem ez egy reális
tervezésnek volt mondható.

A mai választmányon részletesen is kifogom fejteni mindegyik pályázattal
kapcsolatban a megállapításaimat.

Mindenképpen elgondolkodtatónak tartom a kialakult , megvalósult helyzetet.

Ezúton szeretném kérni a választmányt, hogy konzekvens, korrekt döntést
hozzon a beszámolókkal kapcsolatban és vizsgálja meg, hogy miért alakultak
így a gólyatábor elszámolások.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK