[Kepviselok] [TTK-Info] Budapesti Egyetemi Fesztival info

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 13., Sze, 18:51:38 CEST

Sziasztok!

Lassan lecsengenek a tárgyfelvétellel járó bosszankodó percek a számítógép
és az ETR előtt, és már a gólyatáborok nyomai is kezdenek elmúlni. Azaz
kezdődik a tanév.

Azért, hogy senki ne unatkozzon (mi sem  ) megszerveztük az I.
Budapesti Egyetemi Fesztivált. Ez az ELTE Lágymányosi Campusán kerül
lebonyolításra, szeptember 20. és 21-én, azaz jövő hét szerdán és
csütörtökön.
Délelőtt matekos logikai játékok, pszichológiai tesztek, ability park,
paintball és zsonglőrök, gólyalábasok szórakoztatnak benneteket. Kitelepül
az IAESTE is, akik munkalehetőségeket, állásajánlatokat közvetítenek. A
Környezettudományi klub a (Környezet)tudatos gondolkodást mutatja be
vetélkedőkkel, tesztekkel, nyereményekkel.

Az esti programban szerepelnek a tűzfújók, tűzzsonglőrök, illetve a
QUIMBY, BIKINI, ZAGASTIC, ROCKIN ROCK CATS, KOWALSKY meg a VEGA zenekarok
és 4 dj, naponta. Az első két zenekart szerintem nem kell bemutatni. A
Zagastic raggie-t játszik, a Cats pedig rockabilly érzést varázsol.

A területen 2 hatalmas sátor kerül felállításra, padlószőnyegezve,
dekorálva, plazmatévékkel, projektorokkal, VJ-vel, olcsó büfével, rengeteg
italakcióval, promócióval, GLOBE Party sátorral és lesz még sok sok mobil
WC is.

A programok este 18 óráig ingyenesek, utána belépőjegyet kell váltani.
Igyekeztünk a Ti pénztárcáitokhoz igazítani az árakat, így 790 ft/nap,
illetve 1290 forint a 2 napos, ELTE jegy. Külsős 990, illetve 1790 forint.
Jegyeket a TTK illetve IK HÖK irodákban ( Pázmány Péter stny 1/a, 0.75
iroda) illetve a BTK HÖK irodában (Múzeum körút 4/a, alagsor) lehet
vásárolni, valamint a helyszínen, a rendezvény napjain.
Bővebb info: http://fesztival.elte.hu
Szezonzáró fesztivál, nektek!

TTK-soknak plusz info: A fesztivált követő pénteken, azaz 22-én DÉKÁNI
SZÜNET LESZ, azaz nem lesz oktatás!  Úgyhogy tessenek jönni
mulatozni!

Udv:

TTK HOK