[Kepviselok] Hallgatói felmérés határideje

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 14., Cs, 11:37:05 CEST

Sziasztok,

mivel kérdezték sokan, ezért megírom még egyszer. A hallgatói felmérés
tervezett vége:
 		szeptember 29 (péntek).

eredetileg arra gondoltam, hogyha nem nagyon csorognak a kérdöívek, akkor
ez meghosszabítható, de erre az eddigiek alapján nem lesz szükség.

még egy apró megjegyzés: fontosnak gondolom a versenyszellemet, ezért is
ajánlottam fel egy kisebb jutalmat a (hallgatóarányosan) legjobban
teljesíö szakterületnek, mindazonáltal, remélem mindenki elfogadja, hogy
itt az elsödleges, hogy minél több kitöltött kérdöív legyen (annál
pontosabb lesz a kapott kép). Ezzel azt akarom mondani, hogy aki esetleg
utána hétfö reggel beállít még 20 darab kérdöívvel, azt nem fogom úgy
elhajtani, mint a késedelmes szoctám leadáskor.

üdv,

     Polgár Péter Balázs
     ELTE TTK HÖK
     Kommunikációs biztos