[Kepviselok] BeSzÁmOlÓ: Nyilt nap megbeszélés

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Sze. 14., Cs, 20:02:14 CEST

Kedves Hallgatótársaim!

Először is kérném az összes szacskót küldje ki a szacsos listára vagy
ezt a levelet vagy a benne található infokat!

Ma volt a Nyílt nap megbeszélés, amin részt vettem, figyeltem, és
hozzászoltam...
Amit tudnotok kell:
2006. 09. 22 (péntek) ELTE TTK-n Kutatók éjjszakája, és Nyíltnap lesz.
Ehhez szükségem van hallgatók segítségére. Reggel 6:50-re kellene
megjelenni az északi épület 1.83as szobájánál, innen fogunk indulni és
terepet rendezni. Tereprendezés: plakátolás, standok kialakítása,
berendezése, regisztrációs pult felállítása. Utóbbi a legfontosabb
hiszen ezzel 8:30-ra nyitásképesnek kell lennünk. A regisztrációs pultba
szükség lenne 10-15 főre, amint eddig tapasztaltam elég sok a jelentkező
tehát nem izgulok szerintem tudod oda rakni ennyi embert. Ezen kívül még
kellenek irányítók, valamint szakterületenként az adott alapszaknak
megfelelően standokhoz, de ezt a szacskok intézik (ha eddig nem tudták
most már tudják).
A pontos program leírást majd akkor küldöm ha megkapom Zolitól a
hivatalos verziót!

Üdv:
GuBee
(nyiltnapszervezőloser):D