[Kepviselok] [Fwd: Budapesti Egyetemi Fesztivál]

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 17., V, 18:51:52 CEST

Kedves Mindenki!

Legjobb tudomásom szerint az is hozzátartozik a történethez, hogy nem
letiltotta a rendezvény, hanem nem engedélyezte, úgy hogy teljes
részleteket arról, hogy mikor lesz és hol és hogy mi szervezzük csak
tegnap értesült Melindától.

A teljesség kedvéért..

Szeretnék mindenkit kérni arra, hogy az egész történetet láttassuk már
egymással és nem féligazságokat.
Azt hiszem így korrekt.

Üdv!

Gabi