[Kepviselok] beszamolo

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Sze. 17., V, 23:46:19 CEST

Hetfon reggel ideglenes mukodesi engedelyt kapott a Lagymanyasi Eotvos
Sportegyesulet. Valasztmanyon voltam. Testneveles kreditet szerveztem a
roplabdazoimnak, es 3 oran keresztul edzest tartottam, 35 embernek.
Kedden valaszoltam a felgyulemlet emailokra. Segitettem a
tuntetesszervezoknek. Valasztmanyon voltam, beszeltem Szultannal, aki jovo
kedden fog fizetni. A Megujul Lagymanyosi focibajnoksagot plakatoltuk,
kikuldtuk a levlistakra. Jelenleg kb. 25 csapat jelentkezett. Szaszaval
targyaltam a lebonyolitasrol.
Szerdan ismet emailokat irtam a listakra, plakatoltam. Bodvarako kocsmaturat
szerveztunk ahol tobb mint 200 ember vett reszt!Lemondtam IK kepviseloi
mandatumomrol. Este ismet roplabda edzes volt kb. 20 resztevevovel.
Csutortokon My gyulest, kollegiumi bulit szerveztunk. Plakatoltam az evezos
hetveget, targyaltam Szengyorgyi Jozsival.
Penteken Erdelybe mentem szallast foglalni a potgolyataborra. Nem sikerult.
Szombat es vasarnap ELTE vizigal evezosversenyt rendeztunk, tobb mint 40
resztvevovel. Erre bevasaroltam, hangtechnikat inteztunk, foztunk, stb. A
K1-es futamon 5., a K2-n 4., a C3-on 1 lettem csapatommal! Vasarnap este
foci es kosralabda bajnoksagot szerveztem. Merazjo! Jovo heten kedden es
szerdan az ELTE csapatat fogom vezetni a miskolci MEFOB-on (Megyar Egyetemi
es Foiskolai Orszagos Bajnoksag), igy nem leszek elerheto! Kimentesemet
kerem a valasztmanyrol!

kaloz
--------- következ? rész ---------