[Kepviselok] beszámoló

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 19., K, 13:14:57 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt hét nap eseményei:
- szept. 14-én EHÖK TB-n voltam, ahol az OMHV-vel kapcsolatban
beszélgettünk:
Más karok is tervezik az etr-es változat bevezetését, és én a
tapasztalatainkat meséltem el. Konklúzió: A motiválásra több, és jobb
ötlet megvalósítása szükséges.
- szept. 15-én cikket írtam a Nyúzba a szabályzat-változásról (HKR)
- szept. 18-án Sági Orsival és Palkó Tamással együtt az oktatási
dékánhelyettesnél voltam, téma a HKR térítési és juttatási fejeztetéhez
(6. és 7.) kapcsolódó kari különös fejezet (21.) idevonatkozó része volt.
Néhány pont tisztázása érdekében a nap során Tamással együtt ismételt
látogatást tettünk Tasnádi tanár úrnál. A szabályzat jelenlegi állapota
megtekinthető a Kar honlapján a kari tanács anyagok között. (Jelszó
elkérhető a haliban, vagy tőlem.)
- szept. 19-én átolvastam a kari tanács addig beérkezett előterjesztéseit

Ennyi. Várom a kérdéseket.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes