Re: [Kepviselok] =?iso-8859-2?Q?(F=E9l?=)Éves ütem=?iso-8859-2?Q?(Fél)=C9ves_=FCtemterv?=

ELTE TTK HOK Kommunikacios Biztos kombiz at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 21., Cs, 09:31:00 CEST

Sziasztok,

On Wed, 20 Sep 2006, Ferenczi Attila wrote:

> Szia Péter!
>
> Kérlek, hogy a féléves ütemtervedhez egy szótárat is mellékelj :)

nézd meg a blogomon :-). de akkor mindenröl egy-egy félmondat.

> Köszi:
> Atesz

a hallgatók körében készített felméres, hogyan gondolkoznak a HÖK
kommunikációjáról, hogyan lehet öket elérni jól.

ugyanez a HÖK oldalról, struktúrált beszélgetések a tisztviselökkel,
milyen problémákat látnak stb.

szeretném, ha a honlapon rengeteg fénykép lenne hökös rendezvényekröl,
gólyatáborokról, stb, ennek technikai és szabályzati elökészítese.

kérdöívek és interjúk értékelése

az értékelés alapján kommunikációs stratégia és egyéb tervek elkészítése

honlapra fényképek elsö szürése, és feltöltése, ezek után ez már
folyamatos lesz.

a belsö kommunikációt segítö webes keretrendszer elökészítese

kommunikációs stratégia alapján annak megfogalmazása, hogy a TTK HÖK, mint
név pontosan mit is szimbolizáljon, milyen jelzök kapcsolódjanak hozzá.

a brand book alapján kész anyagok, sablonok elkészítése, ('arculati
kézikönyv')

belsö kommunikációs rendszer tesztelése, beüzemelése

belsö kommunikácisó rendszer bemutatása, oktató anyagok készítése.

kommunikációs szekcióra felkészülés, anyagok öszeállítása, vezetöképzöben
általános segítséeg

program megtartása, lebonyolitásban segitség

az elsö tapasztalatok alapján felülvizsgálom, és szükséges változtatásokat
megcsinálom.

Honlaphoz kapcsolódó infrastuktúra, illetve általában a kifelé irányuló
kommunikáció egységesítése.

-||-

-||-

-||-

az év folyán történtek áttekintése, eredmények felmérése, hogy legyen
értelme az évnek

a tapasztalatok alapján kijelölni, hogy a következö évben mit kell
elvégezni.

remélem ez így kielégítö volt:)

a van még kérdés, szerintem tudjátok, hol lehet elérni!

szép napot,