[Kepviselok] iroda pecsételés

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 21., Cs, 15:27:24 CEST

> Sziasztok!
>
> Mostanában különböző emberek dolgoznak az irodába, mivel nem tudom milyen
> megosztásban, ezért leírnám immár nagyon sokadszorra, hogy mik a
> pecsételés szabályai.

Tisztelt Képviselők!
Az irodában tényleg sokan dolgoznak. Viszont nem emlékszem, hogy a
választmány határozatot hozott volna a plakátolás szabályairól. Persze az
általad leírt dolgokat be szoktuk tartani nagy általánosságban, azonban
akadnak kivételek.
Az iroda esetenként, különösen szoctámidőszakban túlterhelt. Ekkor nincs
mindíg arra idő, hogy az összes lehetséges feltételt ellenőrizzük.

Megoldásként javasolom, hogy a választmány hozzon szabályt, és a szabályt
rakjuk ki jól látható helyekre.

Egyébként ha jól emlékszem egyszer megbíztuk Szilágyi Zoltánt, majd Kálózi
Attilát, hogy felügyelje a plakátolást.

Másik megoldások:
 - Szigorúan tematikus plakátfelületek (Hali előtt csak HÖK-ös, a
programok a kémia portához, a szoc, illetve a sport-külügy maradna)
 - Beüvegeztetjük a felületeket.
 - Mi rakjuk ki a plakátokat, minden nap, zárás után; azaz rajtunk kívül
senki nem plakátol.

Palkó Tamás