[Kepviselok] BEF kifizetendo koltsegek

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 21., Cs, 16:12:17 CEST

Kedves Kepviselok!

Ugy nez ki, hogy veglegesen sikerult osszesiteni, hogy az elmaradt
fesztivallal kapcsolatban milyen koltsegek terhelnek minket.
Igyekeztem attekinthetoen es pontosan leirni mindent. Bizom benne, hogy
mas mar nem merul fel, es senki nem all elo ujabb igenyekkel.

Mint a valasztmanyon is elmondtam, torekedtunk a vesztesegek
minimalizalasara, es arra, hogy mindenki a legkisebb sertettseggel tudjon
kijonni az adott szituaciobol. A vart kotberekhez kepest nagyon nagyon
olcson sikerult kilepni a rendezvenybol. Az altalan vart kotber durvan 5-9
millio forint is lehetett volna a szerzdesek alapjan. Mint ahogyan ezt is
elmondtam, a koltsegek ilyen meretu minimalizalasa annak is koszonheto,
hogy az elmult evekben nagyon korrekt kapcsolatot sikerult kialakitani a
szponzorokkal, tamogatokkal.

A TTK HOK es az EHOK elnoke a het vegen vagy a jovo 7 elejen targyal
arrol, hogy a ket Onkormanyzat (vagy az Egyetem) milyen aranyban allja
ezeket a koltsegeket.

Tessek bongeszni, velemenyeket emailben!

Szep hetveget mindenkinek!

feco

Ónodi Ferenc László

ELTE TTK HÖK