[Kepviselok] beszamolo

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Sze. 22., P, 08:56:05 CEST

Udv!

    A szokott vasarnap helyett penteken irom e beszamolot.
Hetfon: keszultunk a miskolci Universitas kupara, papirmunkakat inteztam.
Kikuldtem a levlistak a megujult focibajnoksag anyagait. Este parhuzamosan
ket roplabda edzest is tartottunk, kezdoknek es haladoknak, ket kulon
helyszinen.
Kedd, szerda: Miskolcon az Universitas kupa egyetemi bajnoksag orszagos
döntőjén a mix röplabdaban 1., ferfi fociban 3. es 5., noi fociban 4. helyet
ertunk el. Ezzel az ELTE a 3. legsportosabb egyetem lett az orszagban. En
vezettem az ELTE csapatot es a kozepmagyarorszagi regiot is.
Csutortok: Elkezdtuk szervezni az 5vos 5km versenyet. Ujabb palyakat
szereztem. A focibajnoksagra mar tobb mint 35 csapat nevezett. A Lagymanyosi
Eotvos Sport es Szabadido Egyesulet nevezett a magyar sakkbajnoksagra. Este
kezilabda edzest tartottunk. Lezartam a kollegiumi focibajnoksag nevezeset.
Szultan allitolag kifizette a penzt.
Pentek-vasarnap: potgolyatabort, turat szervezunk Erdelybe. Mindjart indulok
is....

                                                     Kaloz