[Kepviselok] focibajnoksag

Szilagyi Zoltan szultan at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 22., P, 19:44:17 CEST

Tisztelt Kalozi Attila!
  Az utobbi idoben nem ugy alakultak a dolgok egymas kozott ahogy
elkepzeltuk. Ebben reszben benne vannak az en lepeseim, melyekrol nem
mindent vettel jo neven, de ezt tudomasul vettem.
  Viszont nem turom, hogy a hatam mogott hazugsagukat kuldjel a
hallgatoknak, amit levelet kuldtel a csapatoknak.
  1. Tajekoztattam a nalam szerepelni vagyo csapatokat, hogy iden nem en
szervezzem az ELTE bajnoksagot. Ezt emailekkel tudom igazolni.
  2. Ha valaki nalunk nem tud jatszani, mert nem jo az idopont vagy nem
fert ba keretbe mert sok csapat van, akkor tanacsoltam nekik hogy hozzad
forduljanak.
  3. A tavalyi letetekert jaro osszegeket visszaadtam, aki visszakerte,
illetve visszakeri. Tavaly volt alkalom, mikor visszalehetet kerni a
penzeket, megbeszelt alkalommal, es most osszel is ha keresnek a csapatok
visszadom nekik a penzt. - nem pedig elfutok vele

  Remelem tobb ilyen levelet nem kell mar kuldenem, es nem is szandekozok
jelenleg.

  Szultan

  Es az on altal irt level:

Dátum: Mon, 18 Sep 2006 15:27:07 +0200
Feladó: "Attila Kalozi" <kalozi.attila at gmail.com>
Címzett: neemak at freemail.hu,
         bela.bolony at gmail.com,
         kbenito at freemail.hu,
         negundo at freemail.hu,
         nagyipro at gmail.com,
         tubazoltan at gmail.com,
         gyulavicsi at gmail.com,
         braunschweigfc at yahoo.com,
         nov7 at freemail.hu,
         ep490 at hszk.bme.hu,
         erospeti at gmail.com,
         vibrasphere at ludens.elte.hu,
         filippo_09 at freemail.hu,
         nagyv at corpus.nytud.hu,
         vagom at t-mobile.hu,
         kiol007 at freemail.hu,
         attila.barsony at gmail.com,
         balazs1000 at freemail.hu,
         andor.fauszt at gmail.com,
         hello_fc at freemail.hu,
         hmat at freemail.hu,
         hidvegi at inf.elte.hu,
         atesz55 at gmail.com,
         azg at inf.elte.hu,
         zogmund at freemail.hu,
         valasek at inf.elte.hu,
         ynwa at freemail.hu,
         ghostpunk at kgst.org,
         bizkit at cs.elte.hu,
         focilaci at bolyi.elte.hu,
         babina.zsolt at gmail.com,
         nitro22 at gmail.com,
         hozso at elte.hu,
         szkafander.elte at freemail.hu,
         tankagab at inf.elte.hu
Tárgy: Megujult Lagymanyasi Focibajnoksag

Megujult Lagymanyosi Focibajnoksag!

    Tisztelt Csapatok! Jelentkezettek, nem jelentkezettek egyarant!  Iden
-mint tudjatok- Szultan lemondott a TTK-IK-TaTK focibajnoksag
szervezeserol. Bar probal valamit szervezni, -15.000Ft nevezesi dijjert-
nem tudom hogyan tervezi, mivel napokon belul elrepul Angliaba egy evre.
Szoval mi lettunk az utodok. Az uj szervezok: Balogh Szilard:
sziszike87 at gmail.com, 20/3907057, Jancso Tamas tommmo at freemail.hu,
30/6021085, Kalozi Attila sportbiz at ttkhok.elte.hu , 306826498. Az
idopontok, lebonyolitas hasonlo lesz mint az eddigiek, de csokkentjuk a
nevezesi dijat (A, B liga 5000Ft nev dij+2000 letet, C liga
4000Ft/csapat+2000 letet.) es pontosabb szervezest igerunk! A nevezesi
hatarido keddig (19-el) volt, de a tuntetes miatt a csutortoki
megbeszelest nem tudjuk megtartani. Ezert az uj nevezesi hatarido: szept.
25. hetfo 12h. Megbeszeles: 26. kedd 16h, TaTK es IK HOK iroda kozti
terulet. Oda varjuk a csapatokat, es ott kell befizetni a nevezesi dijat
is!! Nevezni a sportbiz at ttkhok.elte.hu-n lehet a csapatnev, liga,
csk.neve, telefonszama megadasaval. Varunk titeket, merazjo!

       Felreertesek elkurele vegett:
1. Nekem teljesen mindegy, hogy valaki nevez-e a Szultan focibajnoksagara.
Csak O -nem tul sportszeruen- nem hivta fel a figyelmet erre a masik
bajnoksagra. Hiszen errol lemondott a mi javunkra.
2. Meg nevezhettek hozzank jovo hetfoig, fuggetlenul attol, hogy
Szultannal jatszatok-e vagy nem.
3. Mi vissza is fogjuk adni a letetet. :-)

                                              Kaloz