[Kepviselok] Beszámoló a nyílt napról

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 25., H, 12:14:58 CEST

Nyílt nap beszámoló!

Szeptember 8-án Sági Orsolya a TTK HÖK elnöke szóban felkért a 2006 őszi
Nyílt nap koordinálására, majd másnap ezt hivatalosan is megtette a
képviselő listán. Ezután felvettem a kapcsolatot Ádám Zoltánnal a
Felvételi iroda vezetőjével.

Szeptember 14-én nyílt nap megbeszélés volt, melyet Ádám Zoltán és dr.
Weisburg Tamás vezetett. Jelen volt még Dr. Tasnádi Péter dékánhelyettes
valamint az intézetek egy-egy képviselője, és a fizika intézet kérésére
Harangozó József  a fizika Szakterület Koordinátora (SzacsKo). A
megbeszélésről már tartottam beszámolót, de röviden még egyszer leírom:
meghallgattuk a nyílt nap és a kutatók éjszakájának a napirendjét,
megegyeztünk a teremkiosztásban, az előadások sorrendjében, valamint a
főbb koordinációs feladatokban.

A nyíltnapra szükségem volt hallgatói segítségre, erre e-mailben és
személyesen kértem meg egyetemista társainkat, szerencsémre nem volt
nehéz feladatom hála a levelező listáknak, és a SzacsKoknak.

Nyílt nap:

            A jelentkezőket reggel 7-re hívtam az egyetemre, többségük
be is érkezett időben, de akik nem, ők később is sikeresen csatlakoztak
a munkába. Első feladat az északi épületben lévő paravánok és mappák a
déli épületbe való átvitele volt. Ezután a standokat alakítottuk ki,
nagyon gyorsan és gördülékenyen. A regisztrációs pult megnyitása 8:30-ra
volt tervezve, ehhez képest már 8 óra előtt sikerült megnyitnunk.

Napközben minden rendben zajlott nem voltak fennakadások. A standok
véleményem szerint nagyon jól működtek, és a programok jól
összeköthetőek voltak a Kutatók Éjszakájával.

A padok elpakolásával volt kisebb fennakadás, de miután megtaláltam az
embereket sikerült ezt is megoldani.

            Összességében nagyon jónak minősíteném a nyílt napot, és
véleményem szerint a szervezés és a lebonyolítás is jó volt!

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Üdvözlettel:

Guber Tamás