[Kepviselok] Matekos Gólyaavató Party kérdések

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 25., H, 20:18:10 CEST

Sziasztok!

Sokan kérdezték, hogy mit takar az alkalomhoz illő öltözék? Hát milyen a
partyra/bulira illő öltözék? Inkább ami nem, tutira: ünneplő, öltöny,
kisestélyi és társai . macis mellény nadrágszíjjal! :-)

Egyszóval öltözzetek úgy, mint egy buliba szoktatok, pl csinosan!

Másik: miért kértem hogy írjatok vissza! Hát azért, mert ez sztem egy elég
szép és igényes hely lesz, ahova megyünk, de ez sincs "ingyen" és ingyen!
Attól függően, hogy milyen sokan vagyunk, annál jobban mosolyognak rám is,
amikor bármiről tárgyalni és alkudozni kell! Ez a hely 500 főt is elbír!
Lehetünk 100an is de 300an is, csak tőletek függ! Ezért érdeklődöm! A
legfelső buliszint csak kellő létszám mellett fog kinyitni!

Fifi

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu

Msn:  <mailto:fifiboy at freemail.hu> fifiboy at freemail.hu