[Kepviselok] külügyi biztos beszámolója

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 27., Sze, 00:18:59 CEST

Külügyi biztos beszámolója - szorgalmi idoszak 3. hetérol

Utóbbi beszámolóm 20-ig szólt, így most az utána történt dolgokról írok:

A lágymányosi külügyi fórum megbeszélése pénteken volt, ahol mindhárom HÖK
külügyben kompetens személye (az IK részérol Lóri nem tudott megjelenni,
Dani viszont folyamatosan együttmuködik velünk) részt vett, ahol
megbeszéltük, hogy ki milyen részt vállal a dologban. Mivel Kompecher
Jánossal legutóbb én beszéltem a helyszínfoglalással kapcsolatban, így
most is én vállaltam ezt a részt. Errol bovebben késobb olvashato.

Pénteken Nyúzba írtam cikket, de kiderült, hogy nincs hely külügyi
híreknek, ezért csak egy felhívás kerül be.

Szombaton a külügyi fórum teremfoglalásával kapcsolatban írtam a
tanrendeseknek. Összehívtam egy külügyi csoport ülést szerdára.

Vasárnap-hétfon nem voltam Pesten.

Kedden hajnalban elolvastam a beérkezett leveleket és válaszoltam rájuk. A
többi külügyest tájékoztattam, hogy a tanrendesek bejegyezték a foglalásunkat.

Kedden délelott tárgyaltam Krompecher Jánossal a helyszínfoglalásról.
Bölcsen azt mondta idén, hogy nem akar ebbe belefolyni, így egyenesen a
rektor úrhoz írjunk kérvényt. Ezek után az EHÖK külügyesével tárgyaltam,
így a levelet a 3 HÖK külügyesének és az EHKB külügyesének az aláírásával
fogunk levelet küldeni a rektornak. A fórumhoz az asztalok, székek meg
paravánok ügyében is beszéltem Krompecher úrral. A tervezett helyszínt
bejártuk és elmondtam az elképzeléseinket, miszerint az északi KTCS
portájánál, a földgömbnél szeretnénk a standokat elhelyezni. Végül azzal
zárult a beszélgetésünk, hogy amint megvan az írásos engedély a rektor
úrtól, úgy egy példányt adjunk neki is. Paravánokért Révésznéhez megyek
majd. Az asztalokat és a kék teritot hozzá valószínüleg csak pénzért
tudnánk megkapni, ezügyben a jövo héten tudok tárgyalni az illetékessel, mert
jelenleg nincs itt. Ez az összeg nem lenne nagyon sok, úgy kb. 10.000 FT
(azt ne felejtsük el, hogy 3 HÖK rendezvénye). Pontos számadatokat a jövo
héten tudok mondani.

Az IAESTE-t és az IK HÖK külügyi bizottságot meghívtam a szerdai külügyes
csoport ülésre. Az IAESTE-t a külügyi fórumra is meghívtam. Mivel nem
tudunk minden nap tárgyalni lágymányosi külügyesekkel, ezért az
információáramlás levelezés útján terjed.

Sikerült végre újra elfoglalni a külügyes faliújságot. Kiraktam az éppen
aktuális pályázatok felhívását.

Azt hiszem röviden ennyi történt az elmúlt egy héten.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu