[Kepviselok] geppark helyzet

DUDAS Gabor informatikus at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 27., Sze, 12:22:41 CEST

Udv,

Tegnap valasztmany elott (alatt) megneztem a deli halis gepeket,
megcsinaltam nehanyat, igy jelenleg a 8 gepbol 6 mukodik, a maradek 2
alkatreszre var, ugymint halokartya es egerek, amint ezek megerkeznek,
a maradek 2 is hadra foghato lesz. A nyomtato is megy, bar ez nem
feltetlen hat az ujdonsag erejevel.

A regi es a mostani nyuzos gep is benne van ebben a 6ban, a regi
nyuzos gep immar nem nyuzos, hanem ugyanolyan, mint a tobbi, ugyanugy
HOKNET-es login, stb. Az uj is ugyanolyan, mint a tobbi, csak azon
vannak +progik telepitve, mint pl adobe indesign, es hasonlok. Amig nem
allitom be hozza a rack-es rendszert (arrol is irok majd mailt a
listara), addig csak akkor hasznaljatok, ha epp nincsen szabad gep az
irodaban.

Az eszaki haliban belepve baloldalt a masodik gepen a rendszer egyenlore
eleg halalkozeli allapotban van, igy azt nehany napon belul
ujrainstallalom (mondjuk pentek kora delutan), kerek mindenkit, akinek
vannak rajta sajat dolgai, mentse le rola, mert formattalom az egesz
winyot ( = utana mar csak a Ku:rt kft tudja visszaallitani az adatokat
kb felmillio huf-ert ).

Tovabbi szep napot.

--
DUDAS Gabor