[Kepviselok] BULI!

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 2., H, 21:42:44 CEST

Haho!

Erdekli vmelyik szacsot?

OFL
szerveh

_____________-
Szia!
Martonosi Zoltán vagyok, a SOTEről. Az e-mail címedet Nánási Tibi adta
meg, ő jár a TTKra is!
Azért kereslek, mert a SOTEn buliszervezéssel foglalkozik a DJ
csapatunk, és tervezünk egy záróbulit vmikor április utolsó hetére. Az
az ötletünk támadt, hogy megszervezhetnénk ELTE-SOTE közös
színekben is, ha lenne rá tőletek érdeklődés...
Mi nagyjából 200 főt biztosan tudnánk vinni a buliba, a többi rajtatok
mulna, de ha meg is szerveznénk, azt tudnunk kéne, hogy ELTEről
hányan jönnétek, mert akkor úgy kell helyszínt foglalni, stb.
Egyenlőre ennyit akartam írni, várnám válaszodat, hogy mit szolnátok
egy ilyen bulihoz!
Minden jót!

Nyeremény játék a Cherryonnál! Regisztrálj és nyerj!
http://ad.adverticum.net/click.prm?zona=6022&kampany=219225&banner=153923