[Kepviselok] informatikus beszamolo

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2007. Ápr. 15., V, 21:10:34 CEST

Kedves Kepviselok,

a legutobbi kgy ota uzembe allitottam az uj servert, tobb uj domain
bejegyzest is sikerult veglegesiteni, pl a budaorsinapok.elte.hu, es a
nedvesest.elte.hu.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus