[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.04.17, 16h, DéliDélitömb

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 12:53:46 CEST

SZiasztok!

Sajnos hétvégén nem tudtam e-maileket nézni, mert bevonón voltam, igy már
csináltam programot ( a tisztségemből fakadó programot, mielött még valaki
magából indulna ki, és sörözésre gondolna) keddre, igy kétséges, hogy
odaérek a választmányra, hiszen én kgy.-re számítottam és nem, hogy elötte
bemelegítésnek lesz egy választmány, tehát a biztonság kedvéért ELÖSZŐR
tavaly szeptember óta kimentésemet kérem a választmányról, illetve
tisztelettel kérem a választmányt, hogy a nemzeti parkos túra napirendi
pontot tegye későbbre (a választmányon belűl).

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK
   Föld- és Környezettudományi
    szakterületi koordinátor