[Kepviselok] beterjesztes

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 17:08:18 CEST

Kedves Képviselők,

kiegészíteném a Főszerkesztő Úr levelét két gondolattal.

Egyrészt felelős kiadóként tehetek ilyen döntést, ehhez nem kell
küldöttgyűlési határozat.
Mégis - a sajnálatos figyelmetlenség miatt -, ez megtörtént, ennek
eredménye lett egy "Lulu" néven írt cikk, amely nagy felháborodást
keltett, és pont célközönségét, a fizikus hallgatókat, szervezőket (és
nem mellesleg ismét a jó ízlést) sértettük meg.

A Karcsai Balázs okozta anyagi és erkölcsi károk miatt nem méltó arra,
hogy karunk lapjába - amelynek kiadójával, a HÖK-kel sem vállal
közösséget -, írjon.

Finomítanék a tiltás szón: mint azt sokszor elmondtam, nem vagyok
cenzor, szeretném elkerülni ezt, és szeretném rövidre zárni a jövőben is
az olyan és hasonló problémákat, mint pl a "Lulu" cikk.

Köszönöm a Főszerkesztő Úrnak a beterjesztést, hogy ő tette meg, mint
ennek a műhelynek a vezetője, és nem nekem kellett, így talán
végérvényesen el tudjuk oszlatni azt a látszatot, hogy beleszólnék a
szerkesztés folyamatába és a cikkírásba, mindemellett tisztázza a
felmerült problémát.

Üdvözlettel.

--
Szenes Áron