[Kepviselok] képviselői beszámoló

nori at ttkhok.elte.hu nori at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 21:51:08 CEST

Tisztelt Képviselőtársaim!

Elnézést a késői beszámolóért... az én hibám is benne van.
Az elmúlt KGY óta igyekeztem a szokásos "felvilágosító képviselő" szerepét
betölteni. (Azt hiszem elértem azt, hogy a jelenlétemben már nem szidják a
HÖK-öt a kedves hallgatótársak, de nem kiabálom el...:) )
Jegyzetbont osztottam mindkét héten, részt vettem a szacs-ülésen,
megcsináltam Fecónak a BN-es badge-eket, és egyik este pénztáraztam is a
rendezvényen. Megírtam Mészinek a Nemzeti Parkos Túra "Kisokosát", és
jómagam is részt vettem a túrán mint "vadakat terelő juhász".:)
Mindemellett természetesen igyekszem a lehető legjobban teljesíteni a
tanulmányaimban.

üdv: Lellei Nóra
Föld- és Környezettudományi Szakterületi képviselő