[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007. 04.24; 17h; Déli Hali

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 23., H, 09:04:38 CEST

ELTE TTK HOK Titkar írta:
> Kedves Képviselők, összehívom az ELTE TTK HÖK Választmányát.
>
> ideje: 2007. április 24. 17:00
> helye: Pázmány P. stny. 1/C, HÖK iroda, tárgyaló
>
> Tervezett napirend:
> 1. Választási bizottság választása
> 2. Választás
> 3. Elszámolások (BN, Erasmus nap, Nedves Est)
> 4. Alapszabály-módosítás (választásokkal kapcsolatban)
> 5. LEN és Eötvös Nap
> 6. Bejelentések
>

> A választmányi tagok és a pályázatok benyújtóinak megjelenésére
> feltétlenül számítok.
> [...]
Kedves Képviselők,
a fentieket javasolnám kiegészíteném egy újabb napirendi ponttal (amit
említettem titkárunknak telefonon, csak sajnos lemaradt):
- HKR módosítások
Ezt ugyan már tárgyalta a kari tanács, de az EHÖK elé csak szerdán
kerül, így akinek van még észrevétele, javaslata, az még megteheti (a
kari tanács tagoknak - rajtam kívül - nem volt), még semmi sem késő.
Ezen napirendi pontnál további rövid vitára javaslom a rangsorolásos
jelentkezésnél mintatanterv szerint haladóknak járó többletpontok
megítélését.
Ezekben a kérdésekben várom a javaslatokat lehetőleg a levelezőlistán,
illetve a helyszínen, valamint a tanulmányi elnökhelyettes felkészülését
és a tanulmányi csoport állásfoglalását.
A szükséges dokumentumok a kar honlapjáról letölthetőek, illetve a kari
tanácsi anyagok a titkártól kikérhetőek.
Több érdeklődő esetén az ülést egy nagyobb teremben tartjuk.

Szenes Áron
elnök