[Kepviselok] beszámoló&elszámolás-fizikás_évfolyamtalálkozó

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 24., K, 15:52:53 CEST

Üdv!

Mivel a titkár úr jelezte, hogy némiképp hiányos a beszámoló,
kiegészíteném:

A fizikus évfolyamtalálkozó idõpontja 2007. március 14-15 volt, a helyszín
pedig a Kóspallagi Rablótanya kulcsosház volt.

A rendezvényt Barta Veronika szervezte a fizika szakterülettel karöltve.
Az elszámolást és a  beszámolót alább olvashatjátok a program
sikerességérõl.

A Hök-tõl igényelt támogatás 16 500 Ft.
Errõl a számla át lett adva a titkárnak.

Ha kérdésetek van még, szóljatok!

üdv.
Harangozó József
fizika szacskó