[Kepviselok] valasztmanyi eloterjesztes

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 24., K, 17:48:34 CEST

Tisztelt Választmány!

 	A a korábbi választmányi döntés alapján, csatoltam a kioszk
projekt pontos elszámolását, feltüntettem a bevételeket és kiadásokat. A
kiadások jelentõs növekedése újabb kioszkok megvásárlásából adódik, melyre
akkor került sor, amikor már úgy tünt a számítógépek valóban mûködni
fognak. Mivel ez jelenleg még mindig nem történt meg, így ezen plusz
költségeket az Alapítvány vállalja. Az eredeti támogatást 10 kioszk
mûködtetésére kapta az Alapítvány, így ha ténylegesen megvalósul ennél
több müködtetése, akkor a további (már fenálló) költségekre is pályázunk.
Kérem az elszámolás elfogadását, hogy a TTK HÖK támogatását is megkaphassa
az Alapítvány.

 	Csatolt mellékletek:
 		1. részletes elszámolás
 		2. tavalyi választmányi elõterjesztés

Budapest, 2007. április 25.

Gönci Balázs
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
elnök
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: valsztmanyi_eloterjesztes_kiosk projekt.doc
Type: application/msword
Size: 247808 bytes
Desc: