[Kepviselok] beszamolo

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 24., K, 22:10:58 CEST

Beszámoló

Egybe minden, nem szeretném szétválasztani, hiszen a felvételi kapcsán
szorosan egybefonódnak a DB-s és a Kollbiz teendők (bár a DB-sről nem kell
beszámolnom), mellette pedig a képviselői gyakorlatilag a folyosón
szembejövő hallgatók kérdéseinek megválaszolására korlátozódott ebben a
két hétben (és természetesen az emailek olvasására).

Kedd (ápr 17): KolHÖK KGY, utána TTK HÖK KGY, ahonnan nem késtem sokat, és
végig jelen voltam.

Szerda: Kerekes Napok (buliztam)
Csütörtök: Nedves Est (buliztam)

Péntek éjjel, szombaton és vasárnap a felvételiket érvényesítettem, a
fórumra válaszolgattam, az EKIF-es rendszergazdával egyeztettem (email,
telefon, MSN, személyesen). Tájékoztattam a TTK DB és a KDB tagjait a
felvételi és az érvényesítés menetéről.
Vasárnap este ad-hoc megbeszélés az érvényesítés menetéről. Közben
segítettem a DB-tagoknak az érvényesítés kapcsán felmerült problémákkal.
Több alkalommal frissítettem a honlapot az aktuális hírekkel.

Hétfő:
A tanulmányaimmal foglalkoztam, meg a felvételivel.

Kedd:
Egyeztetés az EKIF rendszergazdájával.
KolHÖK elnökségi
TTK DB ülés, majd második körös érvényesítés (a tervek szerint perceken
belül kezdjük)

Szerda:
Tervezem, hogy ellátogatok Tétény-, vagy Vezér Napokra.

Kérem, hogy kérdéseiteket előzetesen tegyétek fel, a KGY alatt épp
gyakorlatom lesz, amiről nem lenne szerencsés, ha hiányoznék.

Csupor Marianna
Kollégiumi biztos