[Kepviselok] Deli hali gepek ismet reloaded 1024x

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2007. Ápr. 24., K, 23:56:24 CEST

Kedves gyerekek,

tegyetek meg legyetek szivesek, hogy a gepeknek ezentul maximum az alabb
felsorolt reszeihez ertek hozza, ezekhez is csak megfelelo
korultekintessel, es elovigyazatossaggal:
-eger
-billentyuzet
-cd/dvd-rom/rw
-be/kikapcsologomb

Ma helyreraktam 3 gepet a deli haliban, felsorolnam a hibakat (tobb
hibajelzes is befutott 1 ora alatt, miszerint nem mennek a gepek):

1. gep: nem volt fizikalis osszekottetes a kovetkezok kozott:
    -gep-konnektor
    -gep-billentyuzet
    -gep-eger
    -gep-monitor
    -gep-halozati kabel
Igy nem csoda, ha nem kapcsol be. Nyilvan nem en szedtem szet, kulonben
nem irnam.

2. gep: atdugtam a halokabelt a routerbe, ahol _eredetileg_ is
tartozkodott, es lass csodat.

3. gep: valaki kirugta a gep hatuljabol a halokabelt, ezt visszahelyezve
ismet eljove' a 21. szazad, es lo"n internet.

Elegge unalmas am, hogy panaszkodtok nekem arrol, hogy nem mennek a
gepek, aztan kiderul, hogy ti szeditek szet oket, es mar nem az elso, es
nem is a 30. eset, hogy ilyen 'hibakat' kell helyretennem a deli
haliban. En ugy gondolom, hogy ezt a kaosz kozeli helyzeteket csak
nehany ember idezi elo, viszont az osszes tobbi meg sziv miatta, nem is
kicsit. Ha mas nem, akkor legalabb rajuk legyetek figyelemmel.

Tehat: jelenleg 6 gep mukodokepes a deli haliban, 2 rossz, nyomtato me'g
mindig nincs, de ma'r erkezik. A Flaxcomot ismerve ez aka'r juliusra be
is futhat. A 2 rossz gep javittatasa is folyamatban van.

Akinek nem inge persze....

na joccakat.

Dudi