[Kepviselok] [Mentor] Mentorjelentjezés

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 27., P, 20:50:56 CEST

Tisztelt Mentorkoordinátor és a többiek!

Osztoznom kell az aggállyal, hogy eddig nagyon kevesen jelentkeztek
mentornak.

De!!

"> Örülnék ha más szakterületek is felvennék a versenyt, és nem csak azt
> tapasztalnám hogy mindenhol matekmatekmatek... mutassátok meg kérlek,
> hogy máshol is van élet a TTKn"

Ezt ne!!!

Tisztelettel jegyzem meg - még akkor is, ha mentorkoordinátor úr kissé
elragadtatta magát elkeseredésében, ami érthető - , hogy a tavalyi
választások óta és azt is beleértve "többségében" (azért irtam ezt, hogy
kicsit tompítsak, nehogy a "legtöbb" kifejezés valakinek kiszúrja a
szemét), a Föld- és Környezettudományi szakterület nyújtotta a legjobb
teljesítmányt. Ezen dolgok mérése nem mindig egyszerű, de mielőtt valaki
szubjektivitással vádolna, megjegyzem ezek számok, tények, nem nagyon
lehet velük vitatkozni.
Ezért tisztelettel kérem, hogy azért mert eddig a matekosok jelentkeztek a
legtöbben mentornak ne használjunk olyan kifejezéseket, amik
általánosítóak, hiszen éppen a Föld- és Környezettudomány tehetné föl ezt
a kérdést, hogy miért nem tud más szakterület is felzárkozni mellé (
teszem hozzá a matek nagyjából fel tud, én inkább a többire gondolnék),
csak eddig inkább poén szintjén ment ez, mert nem akartam evvel csesztetni
a többi szakterületet, hanem inkább példát mutatni.

Őszinte tisztelettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK
   Föld- és Környezettudományi