[Kepviselok] beszámoló

gazdbiz at ttkhok.elte.hu gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 27., P, 23:57:54 CEST

Sziasztok!

Tehát itt a beszámolóm, elnézést a késésért de úgy gondoltam, hogy ha ma
küldöm el akkor legalább tíz nap eseményeiről küldhetek beszámolót.

Ezeket csináltam keddi megválasztásom óta:

Próbáltam elintézni a felhalmozódó feladatokat.
Megírtuk az utalványrendeleteket, többnyire elfogadták őket, a
hiányosságokat pótolom.
Hétfőn voltunk EHÖK Gazdasági Bizottság ülésén, amely véleményem szerint a
karoknak reális költségvetést javasol
Szerdán kimentem a Tétény-napokra, értékes tapasztalatokkal lettem gazdagabb.
Megcsináltuk Gabival az átadás-átvételt.

Kérem fogadjátok el a beszámolómat!

Valamint szeretnék köszönetet mondani Gabinak,aki készségesen válaszol, ha
kérdésem van(és van), valamint Palkó Tamásnak, mert ő is sokat segített
nekem.

Mivel április 28-tól május 6-ig külföldön tartózkodok, ezalatt helyettesem
Guber Tamás lesz.

Jancsó Tamás
TTK HÖK gazdasági biztos