[Kepviselok] foszerkesztoi beszamolo

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 29., V, 22:26:45 CEST

Tisztelt küldöttgyűlés!

A legyutóbbi kgy óta:
- a nyomdánál átálltunk ps-formátumú küldésről pdf-formátumúra, így
elvileg többet nem fordulhat elő, hogy fájlhiba miatt csúszna a Nyúz.
Tehát a múlt hetihez hasonló fiaskó nem lenne többé. DE egyelőre óvatos
lennék az ilyen kijelentésekkel (murphy miatt)
- szereztem és alap-alapszinten betanítottam három új közéleti cikkírót
- elvégeztem a BME Állásbörze Nyúzban megjelent hirdetésének tennivalóit:
az Alapítvány kiküldte a számlát, én meg kézbesítettem a támpéldányokat.
- a közéleti cikkek alatt teljes névvel jelennek meg a cikkírók
- nem hinném, hogy a Széchenyi Könyvtárnak a vizsgaidőszakig rendezzük a
köteles példányokat, de a digitalizálást még mindig kivitelezhetőnek
tartom (bár előrelépés szintén nem történt).
- egy cég érdeklődött, hogy a honlapunkon mennyiért helyeznénk el a
bannerjukat. Informáltam, hogy ELTE-szerveren nem seftelhetünk, de
elküldtem a papíros Nyúz médiaajánlatát. Ezen kívül volt még egy
ajánlatkérés, azt is teljesítettem. Egyébként kezdettől fogva töröm a
fejem a Nyúz honlapjának átrendezésén, hogy egy kicsit internetes
sajtósabban nézzen ki, például hogy a cikkek html-formátumban is fent
legyenek. Html-ügyben a magam részéről mindent megtettem, már csak
Andrejen múlik a dolog elvileg.

A munkáról egy kicsit:
mostanában újra fellazult a fegyelem. Nem pusztán a lapzártát kezdik
megint hanyagolni, hanem a karakterszámokra sem figyelnek. Így sokszor a
faliújságos hirdetéseket a normális oldalakra kell kipakolni, hogy ne
legyenek üres foltok. A lapindítóra sem járnak, csak a törzstagok, pedig
itt lenne lehetőség a tapasztalatcserére, meg hogy ne egyenként kelljen
elmondanom, hogy mire figyeljenek.

A sok hülye szünnap, meg hosszú hétvége, meg terepgyak miatt zilálttá vált
a munkarendünk. Nem minden hétfőn van lapindító, és volt ugye, hogy nem
péntek volt a lapzárta. Most lesz harmadszor, hogy csak két napunk lesz
cikkeket előkészíteni (riport, utánakérdezés, stb.), most a május elseje
miatt.

Tisztelettel:
Sudár István
Tétékás Nyúz,