[Kepviselok] iroda

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2007. Aug. 3., P, 09:58:07 CEST

Tisztelt Képviselők!

Nagyjából egy hete megkértem pár embert, hogy ha elhagyja az irodát, akkor
hagyjon maga után rendet: amit elővett tegye vissza, a hulladákot tegye az
azt megillető helyre (nem az asztal!).
Ma reggel egyanaz fogadott, mint akkor. Másodszor is megkérek mindenkit,
hogy a fent leírtaknak tegyen eleget. Nem érdekel, hogy ki hagyta igy az
irodát és az oka sem. Szeritnem senki, na jó a többség biztos nem szeret
szemét közt turkálni és kábelekben, gépekben botladozni munka közben, így
én sem. Többet nem fogok senki után rendet rakni. Amiről úgy ítélem meg,
hogy szemét, vagy nem tudom eldönteni, az megy a kukába, a többi pedig a
raktárba és utána lehet reklamálni, de az senkit sem fog érdekelni.
Megértéseteket köszönöm.

Továbbá kérek szépen mindenkit, hogy a fakkját, augusztus 31-ig ürítse ki,
vagy valahogy gondoskodjon róla, valamint az irodában levő, de nem oda
tartozó  tárgyait vigye el. (A többit tudjátok...) Szeretnénk a raktárban
lévő fakkot munkárafogni és a rekeszeket átcímkézni, valamit az irodát
ismételten rendbe rakni.

Köszönettel:
az irodavezeto