[Kepviselok] nyár alakulása

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Aug. 22., Sze, 08:48:35 CEST

Kedves Képviselők!

Én az alakuló küldöttgyűlésen azt mondtam, hogy nyáron kell KÖB ülést
tartani, hogy a  szociális támogatás pontrendszerét kidolgozzuk,
átbeszéljük, hogy mire kell figyelni. Sajnos eddig egy ülést nem tudtam
megtartani, mert határozatképtelen volt az ülés és a jövő hétre tervezett
ülés is nagy valószinűséggel határozatképtelen lesz.

A többi kar szociális ügyekért felelőse is tart a szeptembertől és
mindenki tudja, hogy most meg kell mindent jól csinálni. Úgy látszik, hogy
ezeket csak mi érezzük. Én nem tudok úgy dolgozni, hogy a KÖB tagok nem
tudnak megjelenni ülésen, van elfogadható indok és van olyan, ami nem.
Én elgondolkoztam, hogy lemondjak, mert ez már tényleg nevetséges.
Ha valaki tudná csinálni, akkor szóljon.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes