[Kepviselok] szép év áll előttünk...

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Aug. 28., K, 07:41:28 CEST

Kedves Képviselők!

Tegnap hallottam (utána kérdeztem máshol is, de onnan még nem kaptam
választ), hogy a jövőben havonta egyszer lesz utalás. Most lesz egy szept.
5-én, majd okt. 3-án és igy tovább minden hónap elején, hogy átláthatóbbak
legyenek az utalások és annyit utaljunk, amennyi pénzünk tényleg van.

Szerintem, ez egy nagyon érdekes megoldás lenne. Most csütörtökön intézi
Tibi a szeptemberi utalást, most kimennek az előző félév 5. havi
ösztöndijai. Utána októberben nem sok minden fog tudni kimenni, hiszen a
rendszeres pályázatoknak még nem lesz eredménye, igy ez novemberben menne
ki ezen hirek szerint. Tehát, a hallgatók idegesek lesznek.

Tehát Ti is figyeljetek oda kérlek, hogy ha van valami Nyúzos pénz,
tisztségviselői vagy bármi, időben szóljatok.
Hogy a tisztségviselői kimegy-e most vagy csak októberben, kérdéses.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes