[Kepviselok] Gratulaciom

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Dec. 1., Szo, 13:34:33 CET

Tiszteletem!

Azt gondolom, hogy a kritikákat el kell tudni viselni, legyen az negativ
vagy pozitiv függetlenül attól, hogy igaz vagy nem. Ha nem igaz azt meg
lehet magyarázni normálisan is, én nem ilyen hangnemben. Az ilyen
hozzászólások nem javítják a HÖK megitélését, pedig vagyunk néhányan akik
ezért sokat próbálunk tenni.
Sajnálom, hogy nekem kell ilyeneket írnom, és nem az elnök reagál erre,
dehát a világ már csak ilyen, kéz kezet mos. Miért éppen a mi
önkormányzatunkban lenne ez másképp.

Mészáros Csaba

U.I: Szerintem ez nem jó vicc.