[Kepviselok] Szamertekelesek 3511, 3512

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Dec. 10., H, 15:39:49 CET

Kedves Képviselők!

Sajnos azt hittem, hogy csak szorgalmi időszakban van utalás, így úgy
gondoltam, hogy az előző választmány óta megjelenő számok értékelését csak
februárban tudom elfogadtatni. Másfél órája "értesültem" arról, hogy
januárban is utal az ELTE, így gyorsan megírtam a 11. és 12. szám
ponttáblázatát.
Tudom, hogy az én tájékozatlanságomból fakad ez a hiba, igazán sajnálom,
viszont arra szeretnélek kérni benneteket, hogy ennek ellenére is
fogadjátok el, mivel különben egy hónapot csúszna az ösztöndíjak
kiutalása.

Köszönettel:

Mécs Anna
főszerkesztő