[Kepviselok] I feel it my fingers!

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Dec. 24., H, 16:46:19 CET

Tisztelt Képviselők!

Mindig is úgy gondoltam, hogy a Hallgatói Önkormányzat szelleme és
jókívánságai túl kell, hogy mutassanak Campusunk egy rendes kocsmát
felmuatni nem képes határain. Ennek jegyében, kívánok Boldog Karácsonyt
mindenkinek, és, hogy tényleg bárkinek tovább tudjátok adni e szép
üzenetet, nem fukarkodok attól, hogy változatossan oszam ezt meg veletek:

Szlovák: Vesele Vianoce
Spanyol: Feliz Navidad
Bolgár: Tchestito Rojdestvo Hristovo
Észt: Ruumsaid juulup hi
Hawaii: Mele Kalikimaka
Ír: Nollaig Shona Dhuit
Lengyel: Wesolych Swiat Bozego Narodzenia
Skót-gael: Nollaig chridheil huibh
Horvát: Sretam Bozic
Szerb: Hristos se rodi

Vietnami: Chung Mung Giang Sinh
Urdu: Naya Saal Mubarak Ho
Japán: Kurisumasu Omedeto
Görög: Kala Christouyenna
Német: Fröhliche Weihnachten
Francia: Joyeux Noel
Olasz: Buone Feste Natalizie
Hindi: Shub Naya Baras
Finn: Hyvaa joulua
Dán: Glædelig Jul
Katalán: Bon Nadal

Örmény: Shenoraavor Nor Dari yev Pari Gaghand
Albán: Gezur Krislinjden
Lett: Priecigus Ziemassvetkus
Litván: Linksmu Kaledu
Angol: Merry Christmas
Norvég: Gledelig Jul
Török: Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun
Izlandi: Gledileg Jol
Breton: Nedeleg laouen na bloavezh mat
Mészáros: Noss... Forró meleg öleléssel egybekötött Békés ("peace")
ünnepeket!

Mindig is tudni akartam, hogy bretoniul ez hogy van...

mrobert at kihülte_már_a_kalácsom.száncsengő.hu