[Kepviselok] Vezképző felmérő levél

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Dec. 29., Szo, 01:21:50 CET

Kedves képviselők, tisztségviselők, delegáltak!

Javában zajlanak a háromkari vezetőképző előkészületei. A vezképző február
1-2-3-án lesz, a vizsgaidőszak utolsó napján és az azt követő hétvégén!

 A minél sikeresebb program érdekében szeretnénk ha válaszolnátok JANUÁR
3-ig két egyszerű kérdésre (a válaszok nem köteleznek semmire, csak a
felmérést szolgálják):

I. El tudsz jönni a vezetőképzőre?

- valószínűleg igen
- valószínüleg nem

Ha nem tudsz eljönni, légy szíves írd le ide, hogy miért nem (pl.: síelés
esküvő, tanárral lebeszélt UV a regisztációs héten stb...).

II. Mely szekciók munkájában vennél részt szívesen

- tanulmányi
- szociális
- külügyi
- rendezvényes-gazdasági
- igaziból egyik se vonz túlságosan.

Kérlek pár szóval írd le, szerinted mitől lenne hasznos a válaszott
szekciód munkája, mit tartasz fontosnak, amivel mindenképpen foglalkozni
kéne és mi az ami korábbi évek tapasztalata alapján ne legyen! Ha pedig az
utolsó választ jelölted meg írd le, hogy milyen szekcióban vennél részt
szívesen, mi lenne a témája, hogy képzeled el!

Előre is köszönjük, hogy JANUÁR 3-ig válaszolsz a jtomi at ttkhok.elte.hu, és
ezzel is segítesz,
hogy egy jó és hasznos vezetőképzőt tarthassunk februárban!

Boldog Új Évet és Sikerekben Gazdag Vizsgaidőszakot kívánunk!

a szervezők