[Kepviselok] nyúz árajánlat választmányra

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2007. Feb. 3., Szo, 14:37:48 CET

Sziasztok!

Az alábbiakban a nyomdánk (T-mart) ajánlatát olvashatjátok a Tétékás Nyúz
tavaszi számaira. Megnézegettem néhány más nyomdát is, az árban nincs
releváns különbség, és az is mindenképp mellettük szól, hogy évek óta
problémamentesen dolgozunk velük. Kértem ajánlatot a jelenlegi 1700-as
példányszámra, és 2000 példányra is. Emellett található egy ajánlat egy
három-négy alkalommal megjelentetni tervezett nyolc oldalas kulturális
mellékletre is. Erről részletes információkat a keddi választmányon tudok
majd adni, az ajánlat. Az árak áfa nélkül értendőek, a melléklet árai
tartalmazzák a levilágítási költséget is. Amennyiben egyszerre fizetünk,
5% kedvezményt kapunk.

Alap újság (16 oldal, 100 g ofszett):

Mennyiség: 		1700 db
Darabár: 		41,20 Ft