[Kepviselok] ODK (fwd)

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 7., Sze, 23:48:35 CET

Utoljára...

VII. ODK JELENTKEZÉSI HATÁRIDEJE: 2007. FEBR. 13.

Aki nekem elküldi a jelentkezési lapját legkésobb febr. 12-ig, azét én
továbbítom.

2007. febr. 6-ai választmányi ülésen volt:

A választmány arról döntött, hogy legfeljebb négy jelentkezonek a
részvételi díjának legalább 50%-át téríti meg, amennyiben az ODK után
készít egy beszámolót a konferenciáról és azt a választmány elfogadja.

(Amennyiben több mint négy jelentkezo lesz, úgy a választmány dönt a négy
személyt illetoen.)

A részvételi díj: 15000 Ft + áfa

Sok szeretettel köszöntök mindenkit, aki már regisztrált az idei VII. ODK-
ra és ezúton szeretném buzdítani az eddig várakozó állásponton lévõket, hisz
a jelentkezési határido hamarosan lejár és a férohelyek rohamosan
konvergálnak a zérus felé.

Tehát még egyszer, a jelentkezési határido: FEBRUÁR 13.

A programot néhány nap múlva küldöm, amelyben még lehetnek esetleges
változások. Az eloadások közt lesznek angol nyelvuek is.

A részvételi díjban a számlakibocsátások miatt változás ált be, 15000 Ft +
ÁFA- ra módosult, amiért utólagos elnézéseteket is kérjük.

Kérek mindenkit, hogy a jelentkezési lapon jelöljön meg pólómértet is.

Üdvözlettel: Takács Klára

--
Takács Klára
GTI képviselõ