[Kepviselok] Intezetigazgatok meghivasa

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 8., Cs, 11:50:10 CET

A tanszekvezetok megkaptak belsopostaval, ui nekik mas tipusu meghivot
kuldtunk.
Aki penteken viszi a meghivokat, az naluk kezdjen, erdeklodjon, hogy van e
kedve jonni, ill hogy ajanlja a tanszeki dolgozoknak.

Udv:

feco

UI: Ket tanszeken is lesz jegyvasarlas, ahol tudnak jegyet venni, nem kell
a haliban megvenniuk!
bal.elte.hu