[Kepviselok] nyúzhirdetés formátum

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2007. Feb. 11., V, 23:06:53 CET

Kedves Tisztségviselők!

Ha hirdetést (vagy cikket) küldtök a Nyúzba, akkor azt légyszives egy
csatolt rtf formátumú dokumentumban tegyétek, ahelyett, hogy a
levéltörzsbe írjátok bele. Ezzel sok munkát takarítotok meg nekünk, és a
hirdetésetek sem fog véletlenül elfelejtődni. El is mondom, hogy miért. Ha
levéltörzsben kapok egy hirdetést, azt nekem át kell másolnom egy a gépen
megnyitott szövegfájlba, majd winscp-vel átraknom a hálózatra. Erre nem
mindig van azonnal lehetőségem, és így megeshet, hogy később meg is
feledkezem róla. A csatolmányt viszont egy mozdulattal le tudom menteni a
hálózati könyvtáramba. Előre is köszönöm az együttműködést!

Üdv: Balázs

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto