[Kepviselok] pályázat általános biztos posztra

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 16., P, 16:48:03 CET

Tisztelt Elnök, Kedves Áron,

először is, nem tartom elfogadhatónak hogy létezik egy elnöknél olyan,
hogy kategorikus _NEM_, főleg olyan témában amiről nem egymaga dönt.

másodszor, az 5 pontból amit leírtál négyen egyáltalán nem értek egyet,
ez alól kivétel a negyedik pont.

harmadszor, szerintem anélkül hogy átlátnád milyen feladata van egy
"mentorbiztosnak" pusztán valamilyen elveid alapján ítéled el ezt a
posztot. szerveztem én is gólyatábort, nem is egyszer, vezettem
csoportot a gólyatáborban szintén nem egyszer, voltam úgy mentora a
gólyáknak hogy a mentorrendszer még nem is létezett, és voltam úgy is
mentor, hogy a rendszer részeként, voltam szakos főmentor, valamit az
egész megszervezésében elejétől fogva részt veszek. Úgy érzem sokkal
jobban átlátom hogy mi a feladata egy "mentorbiztosnak" és hogy ez
mennyi munkával jár.

negyedszer, pedig eszembe jutott egy új ötlet, -hála a részletes
levelednek- mivel jövőre 6 szakterületi koordinátor lesz, így a
választmány 10 fős lenne ezért kellene még egy 11. fő, ez lehetne a
mentorkoordinátor, legalább olyan szinten rá kell látnia a hallgatókat
érintő dolgokra mint bármelyik szacskó, íme egy felelősség teljes
feladattal is el lehet látni. Őszintén szólva szerintem az idei
választmányok jutker előtti időszakáig jobban fel voltam készülve az
adott napirendi anyagokból, mint a szavazati jogú tagok egy része, a
felkészültség nem tisztségtől hanem emberektől függ...

ötödször, tetszik az alternatív javaslatod is.