[Kepviselok] 34. évfolyam, 2. szám - beszámoló a Nyúzról

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 19., H, 00:16:36 CET

Tisztelt Képviselők!

A legutóbbi Nyúz számot én szerkesztettem; így szükségét érzem, hogy
beszámoljak róla. A főszerkesztő hirtelen távozása miatt késve kezdtük
el a munkát, a szerkesztés így kissé elhúzódott, szombat este 7-kor
sikerült a nyomdakész újságot elküldeni a nyomdának. Remélem szerdán
megjelenik rendben.
Köszönöm a jelen levőknek, hogy sikerült kiadnunk ezt a számot, nagyobb
bonyodalom nélkül. Reméljük, hogy legközelebb sem lesz ilyen probléma.

A szám szerkesztőségi ösztöndíjának meghatározása folyamatban van,
jelenleg a szerkesztőségi vita folyik, igen aktív részvétel mellett.

Tisztelettel:
Palkó Tamás, vezetőszerkesztő