[Kepviselok] heti beszamolo

sportbiz at ttkhok.elte.hu sportbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 19., H, 15:03:31 CET

Kedves Kepviselok!

    Nem tom, szokas-e meg heti beszamolt irni, de azert megteszem.
Hetfon (12-e)a sport.ete.hu-ra irtam frissi a teseket, befizettem a BEFS
nevezesi dijjat, A BGGYFK-tol es BEAC-tol szereztem sportpalyakat.
Kedden szerveztem egy kicsit a roplabda kupat, a SOTE-val targyaltam
teremugyben.
Szerdatol szombatig Romaban es Napolyban voltam.
Vasarnap universitas roplabdakupat szerveztunk a SOTE csarnokaban, 12
csapat resztvetelevel. Egy arany, egy ezust es ket bronz ermet hoztunk el.

                             Kaloz