[Kepviselok] küldöttgyűlésre

baj at ttkhok.elte.hu baj at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 19., H, 21:36:29 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Szeretném, ha szavazatotokkal segítenétek a lemondásomat. Indokom a
következő:
Az előző félévben felszaporodtak a teendőim,(tanulás, és családi okok
végett) és a höközést erősen elhanyagoltam, ami félig az én hibám, mert a
listám végére helyeztem, és kevésbé mutattam példás képviselőkhöz méltó
érdeklődést és aktivitást, mint azelőtt (talán van aki még emlékszik rá,
hogy volt ilyen).

Ellenben féligmeddig a ti hibátok is, valahogy nem érzem magam jól ebben a
"csapatban", nem is érzem, hogy szükség lenne a munkámra, sőt néha
emberként is elég szarul érzem magam, mikor olyanok, akikkel régóta
dolgozom, mondjuk a köszönésemet sem fogadják, (ergo levegőnek néznek)
nemhogy megkérdeznék, mi a rák van veled mostanság Anna, miért nem tolod
már néha ide a kis orcádat? Nem hiszem hogy olyan ember volnék akit ne úgy
ismernétek, hogy szívesen vált 1-2 szót bárkivel mosolyogva bármiről, vagy
bunkó lettem volna.
Lehet, hogy nagyon az elvárásaim :) gondolom feleslegesen is melengetem a
billentyűzetet...
Tisztelet ám a kivételeknek, őrizkednék mindenféle általánosítástól!!!

Röviden ennyit a kettős okról,igazából szeretném átadni a helyemet
valakinek aki megérdemli, mert sokat aktívkodik,és beleillik a képbe :)

Köszöntem,
Bencsik Anna Júlia