[Kepviselok] sport ugyek, valasztmanyra.

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2007. Feb. 19., H, 13:37:23 CET

Kedves Kepviselok!

    Nehany kerdesem megjegyzesem van sport ugyekben:
1. A focibajnoksag
Az idei focibajnoksag, jelentem, elindult. Kb. 50-55 csapat resztvetelevel,
a Szultan-fele focibajnoksag beolvasztasaval. Nincs semmi rendkivuli gond.
De egy valamit kerek a T. valasztmanytol: a rendezvenyek megszervezesehez
hasonloan az altalunk alkalmazott hallgatoi birok is kapjanak idoaranyos
penzt a munkajukert a jutalomkeretbol. (500Ft/orara gondoltam)
2. Nemzetkozi verseny
Parizsban rendezik a "Les Mercuriales HEC" egyetemkozi sportversenyt, 2007.
majusanak elejen. (bovebben errol a lenti fuggelekben) Valamiert en lettem
az ELTE csapat vezetoje az idei evben. Francia barataink azt irtak, hogy a
nevezeseket a befizetesek sorrendjeben fogadjak el. Egyeztettem az ELTE TTK
Halgatoi Alapitvannyal, hogy bizonyos kolcsont nyujtson az ELTE
sportoloknak, ha fizetni kell azonnal. G. Balazs azt mondta kerjem ezt a
valasztmanytol, de a helyzet az, hogy ez nem jelent nagy problemat. (A
nevezesi dijak beszedese a sportoloktol nyilvanvaloan egy hosszebb folyamat
resze, az azonali befizetest es ezzel a nevezest megnehezitene.) Ezert kerem
a valasztmanytol, hogy az Alapitvanytol 1.5 millio Ft koltsont 1.5 honapos
hataridore felvehessek.
3. sport.elte.hu
A fent emlitet honlapot Papp Gabriella akori HOK elnok jegyezte be a
kultura.elte.hu cimmel egyutt kb. 1 eve. A TTK HOK tamogatasaval
feltoltottuk dolgokkal. A rendszergazdak (toth Jozsef es eleinte Yeti)
valtozo, majd gyakorlatilag 0 intenzitassal tettek fol a frissiteseket.
Gyakorlatilag ez a lap az ELTE TTK HOK szellemi tulajdona. Az ELTE EHOK
kerte, hogy ok folytathassak a megkezdett munkat, adjuk at nekik a honlapot.
Ezt a kerdest a valasztmanyra bizom, bolcsessegetekben bizva.
4. koltsegvetes
Jelzem, hogy ha ez a TTK HOK koltsegveteseben lehetseges, igenylek egy
1-300.000Ft-nyi reszt a koltsegvetesbol sportrendezvenyek es beszerzesek
alcimmel.

                                    Kalozi attila, sportbiztos
--------- következ? rész ---------