[Kepviselok] beszám-olló : )

Kray Zsuzsanna kray_zsu at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 16:03:41 CET

Sziasztok!

olvasási útmutató: aki csak a hivatalos részére kíváncsi, a zárójeles
részeket hagyja ki, mert azok szubjektív hozzászólásokat tartalmaznak, és
azért írtam bele, hogy aki meg elolvassa, az akár még szórakozhasson is
rajta, ne csak egy száraz ittvoltam-ottvoltam beszámolót olvasson..:)

Legutóbbi KGY óta voltam Educatio-n (ott szereztem csomó vicces cuccot a
többi standról, ja és pajtizam egyet a rektorral :D , tök közvetlen volt,
meg jófej:D), voltam szacsokon (ahol még jutalomkaját meg pezsgőt is
kaptunk:D ), volt jópár mentormegbeszélés, ahol aktívan érveltem az
elképzeléseim mellett, és igyekeztem a mentorrendszert ápolni (fényezni,
mint egy autót:D )

Tartottam a környezettanos mentoroknak egy (vagyis kettő, hogy mindenki
ottlegyen) zárómegbeszélést, ahol egyenként értékeltem és megköszöntem a
munkájukat, valamint ötleteltünk, és a jövő évi szándékaikról kérdezetm
őket. Kitöltettem az elsőévesekkel a gólyatesztet, értékeltem,
statisztikát készítettem (ez marha nagy meló volt, de a végén segített
Atesz is, szal, elkészültem) ezt ki is fogom küldeni listára, amint a
többi  szakterület is elkészül vele.

Az évfolyamtársaimnak, (és a gólyáimnak is természetesen) rendszeresen
küldök íméleket, egyrészt az infolistás leveleket küldözgetem tovább (mert
nincsenek rajta), másrészt írok nekik az aktuális témákról, meg ha van vmi
fontos őket érintő változás (újrafelvétel, előfeltétel, szoctám, stb)
arról is.
Eleinte kicsit feleslegesnek éreztem, mert senki nem reagált semmit, de
mostmár tök sokszor jönnek kérdésekkel, meg írnak h segítsek, és én ennek
örülök :)  (remélem Te is, aki eddig elolvastad :P )

üdv,
Kray Zsuzsanna
Föld- és Környezettudomány szakter.