[Kepviselok] besz....

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 16:44:03 CET

Tisztelt címzettek!

Az elmúlt időszakban igykeztem delegálásaimnak megfelelően végezni
munkámat. Igyekeztem aktív és konstruktív tagja lenni a választmánynak, ha
jól emlékszem egyet sem sikerült kihagynom(leglább is a választmánynak nem
hiányoztam). A Köb munkájában is serénykedtem, ez talán az elmúlt egy
hétben vált látványossá és a következő kettőben is így lesz. Már most
előre dolgoztam egy kicsit, hogy Szandra és a köb kevesebbet szívjon. Ezen
felül az irodában is igyekszem sokat segíteni, főleg ha az
irodavezető/titkárúr/Yeti megkér, de amúgy is, ha éppen ott ragadok a
gépnél és rám szakad a hallgatók özöne. A fegyelmi bizottság alakuló
ülésére sajnos nem tudtam elmenni, mert aznapratolodótt az előző napi
vizsgám és egyedüli vizsgázóként 3 és fél órát vizsgáznom, de megérte. A
földtud szacs ülés-t pedig már megbeszéltem Mészivel.

Üdvözlettel:
Végh Tamás, .....